Gamla video-filmer

Idag har jag varit hemma hos mamma och hämtat en del video-filmer som vi har inspelat från 2003-2007... När vi var på Gran canaria, Helsingsforskryssning osv, men även ett helt band fullt med roliga klipp från insparken och fester med klassen och övriga fester från den tiden, haha, såå roligt att kolla på :D

Och Natta, om du läser detta: Vår film fanns också med där, hahaha!!!

Okej, skitroligt, jag älskar sånt här!!

Är det någon som är sugen på att se ett klipp från den tiden? Haha, är det någon som vågar? Nadja; du är med en hel del :D Jag kan ju filma TV:n med digitalkameran och lägga in i datorn ;) Haha...

Nu ska vi åka och köpa nåt till kvällen, mammas pojkar vettni ;)








Kommentarer
Anonym

Vad roligt med filmer och bilder, älskar att kolla gamla bilder rätt om en del kanske inte är till min fördel:) Och förresten mammas pojkar, "råkade" kolla på det idag, Bobbys mamma eller hur är hon helskön:D

2009-11-12 @ 22:39:16
Madde

Ja visst, sånt är så himla kul, tur att jag har tre band kvar att se :) Bobbys mamma haha hon är rolig och underhållande!! Men guud vilken tur att hon inte är min killes mamma!! Haha, hade aldrig stått ut :p

2009-11-13 @ 07:24:30
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Nadja

Hahaha, skojar du?! Vad är jag med på för ngt. Känner igen detdär med filmkameran, men kan inte komma på när den användes? haha. Sjukt kul hursomhelst!

2009-11-15 @ 12:34:43
URL: http://nadjasegna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0