100 foton gratis

Tjenis!!
Jag tänkte bara komma med ett litet tips. Håll med om att det är roligare att sitta och kolla på gamla bilder i ett fotoalbum än framför en skärm! Och med tanke på att en dator kan gå sönder när som helst och göra så att alla bilder försvinner.

Om man går in på www.fujidirekt.se/easy så får man framkalla 100 bilder gratis!
(Erbjudandet gäller t.o.m 7/12-09)

Nu ska jag iväg och pumpa muskler på gymmet ;)
Sedan tänkte jag simma...Det är sk. "myssim" på onsdagskvällarna = nedsläckt med tända ljus och musik!!

Jag tränar tre gånger i veckan, (ca. varannan dag) ! Och har gjort i 2 månader nu, märker verkligen skillnad! Sexpacket träder fram ;) välkommen! Haha!!




Kommentarer
Emelie S

Tack för tipset Madde! Har precis beställt 100 bilder därifrån :) Det är inte illa 100 bilder för 29,50. Det tackar man inte nej till!

2009-11-11 @ 21:38:30
URL: http://eminza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0