Underbara helg!!

Hej :)

Det har varit en helt otroligt skön helg...
Det började med valborg hemma hos Mirre och Tobias i Kalmar som jag skrev om i förra inlägget.

I fredags tog vi det ganska lugnt, men på kvällen var vi hemma hos Pappa och åt mat på franskt vis (tror det var franskt). Vi hade en slags "grill" i mitten av bordet och sedan fick man ta det man ville grilla och sköta sin mat själv... Man kunde grilla lök, paprika, championer, äpplen, bacon och massa sånna små saker :)

I lördags var vi i Kalmar hela dagen med Emelie & Patric...Köpte ett par skor...Kan visa en annan gång! Och så åt vi lite gott i kalmar också och sedan kollade vi på Patrics bror som spelade fotboll på fredrikskans. Sedan åkte vi hem till Chrilles familj, åt grillad mat och snackade och så :)
Senare på kvällen kom Emelie & Patric hem till oss och sedan kom vi på att vi skulle hitta på något så vi tog bilen och åkte in till kalmar (jag körde eftersom jag var den enda som kunde...) och så åkte vi runt lite i kalmar, haha!! :D Och åt på mcdonalds innan det stände och så...

Idag vaknade jag runt 11 och när vi hade ätit frukost så åkte vi till Pappas husvagn och gjorde klart inför sommaren, tvättade husvagnen och satte upp förtältet. Vi grillade också grillspett... Vi kom väl hem runt halv 19 och ikväll har Emelie och Patric vatt här hemma, vi har spelat bingo heheha ;) Vi trodde nästan att vi skulle bli miljonärer på kuppen men vann inte ett skit...

Och nu sitter jag här med söndagsångest.
Mmm..Men nu ska jag göra Chrille sällskap i soffan och Van veeteren!

Tråkigt med bildlösa inlägg, jag veeet, men jag har inte tagit några kort i helgen.
Hoppas ni har haft lika skönt som jag!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0