Regn & VR

Det regnar...Jag har ont i magen, vet inte varför...Kanske är orolig för något? Vill inte jobba kvar på mitt jobb mer iallafall....Usch usch usch fy och blä, jag skulle kunna sälja premierådgivning till någon om jag vaknade mitt i natten - jag kan rabbla allt utantill hur fort som helst, och då har det gått för långt!!!

Nu ska jag hoppa i myskläder, krypa ner under täcket, läsa VR och lyssna på när regnet smattrar mot fönstret, hehe ;)

Men först ska jag berätta en liten pinsam sak...Haha...Igårkväll kom jag på att jag inte hade köpt något nytt busskort ännu och då måste jag ju betala med kontanter, men vi hade inga kontanter hemma... Så jag fick bryta min spargris och där i låg typ bara 50-öringar....Så jag fick betala med en 5:a, 6 enkronor och resten 50-öringar....Kan ni tänka er hur många 50-öringar det blev?!?!?! Hahaha...Busschaffisen bara skrattade och jag också, herre guuu, han fattade nog att jag hade skrammlat pengar ur min spargris, hahaha!!!



Kommentarer
Emelie Karlsson

hahaha, han trodde säkert att du var uteliggare ;) Tack!

2009-05-11 @ 21:24:29
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Mamma

ja ..a du Madde de är mycke man ska va med om :-) busschauffören blev väl glad när han fick lite växelpengar :-) puss o kram/Mamma

2009-05-12 @ 10:06:25
Sara

Hehe, ja mycket ska man vara med om. :P Men du fick ju åka med bussen i alla fall. :D kram

2009-05-12 @ 16:00:52
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Anonym

det var mycket av provet som vi inte hade hunnit gå igenom , så de uppgifterna kommer inte att räknas. Annars tycker jag att det gick okej! Hoppas på ett G ;)

2009-05-12 @ 20:43:08
Jessica Fransén

Hej madde!

Jag ska ha fest nästa fredag, den 22 maj eftersom jag fyller 20 på söndagen, 24 maj.

Och jag vill att du ska komma :)

Din pojkvän för självklart följa med, även Mirre och hennes pojkvän om dom känner för det :) du kan ju alltid fråga dom :D

puss och kram!

2009-05-13 @ 11:17:42
URL: http://anewworld.blogg.se/
Anonym

såg att du kommenterat i stina lees blogg om revitalash? Jag tänkte höra om du vill ta en före och efterbild på dina fransar så kanske man kan se hur skillnaden har blivit?



kram

2009-05-14 @ 20:23:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0