Köpenhamn

Hej alla goa och glada!
Idag har jag vart i Köpenhamn med Mamma :)

Men vi börjar igår...Igår var vi nämligen på fest hos Jessica som fyller 20 imorgon!!! Det var verkligen skitkul :D Haha, jag tycker alla fester nu för tiden blir så pang-bra!!! Men iallafall, det var jättekul men vi gick hem vid 24-tiden för jag skulle upp tidigt på morgonen närmare bestämt kl 04:45!!!

Det blev alltså inte mycket sömn för min del...

Imorse kom Mamma och hämtade mig sedan åkte vi med en buss till Köpenhamn :) Åkte båt Helsingborg/Helsingor dit, och öresundsbron hem.

Det har varit en jättebra dag, har varit lite trött, men det har ju sina orsaker...
Och nu har jag precis kommit hem.

Här är Jag och Mamma


Och här sitter jag och äter den goda taccosen



Denna bikinin köpte jag, så snygg!!! Man ser inte riktigt hur den ser ut på bilden...Men det är iallafall en volang längst upp på bikiniöverdelen. Och en volang på varje sida på bikiniunderdelen.
 

Den påminner faktist om denna bikinin som jag skrev om för några veckor sedan... :)


Det har varit en jättebra och lyckad dag i Köpenhamn och även igårkväll...Så denna helgen blev också perfekt tillslut :D

Haha egentligen är väl helgen till för att man ska vila upp sig?
Men egentligen skulle man behöva vila ut efter helgen istället, haha.

Nu ska jag strax sova för jag måste verkligen anstränga mig för att inte mina ögon ska gå igen...

Så jag säger GodNatt :)
Puss & Kram!


Kommentarer
Jessica

Söt du är :)

2009-05-24 @ 18:35:26
URL: http://anewworld.blogg.se/
Emelie Karlsson

Bikinin var fin! :)

2009-05-24 @ 22:20:44
URL: http://ihuvudetpamelie.blogg.se/
Sara

Svar: ja det kan jag göra. :D pusspuss

2009-05-25 @ 13:20:18
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0