1:a Maj

Igår var det valborg. Det kändes inte som valborg eftersom brasan inte brann....Tror detta var första valborgen utan att se någon brasa :P

Men vi försökte ju iallafall se den :) Jag och Chrille åkte mötte Mirre & Tobias vid slottet och sen gick vi mot brasan som låg och väntade på att bli tänd, men det blåste så mycket så vi åkte hem till Mirre och Tobias och grillade direkt istället...

Grillspett med potatissallad och senare på kvällen åt vi melon&Jordgubbar med glass, Mmmmmums!!! Första jordgubben iår!


Tack för en jättetrevlig kväll :D


Idag har vi städat och städat och städat på dom ställerna där jag trodde vi inte kunde städa och städat lite till....Typ....Hehe...Och sedan har vi handlat också!

Och nu håller vi på att baka bröd! Och förut gjorde vi pizzasallad som vi åt till lunch = Jättelätt och jättegott och jättenyttigt och jättebilligt!! Kan göra ett inlägg om den pizzasalladen jag gjorde en annan gång :)

Nu har brödet jäst klart!

Ikväll ska vi hem till Pappa och äta och umgås.

Tråkigt med ett bildlöst inlägg, jag vet....Får bli bättre en annan gång.



Kommentarer
Sannah

Vaa kul :D Det ska jag berätta för henne ;)

2009-05-01 @ 19:47:04
URL: http://saanzil.blogg.se/
mirjam

ja det var jätte kul! :)

2009-05-02 @ 21:21:02
URL: http://sunnylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0