Söndag

Dagarna bara susar förbi. Och nu är det äntligen sommartid :D
Det var ljust nästan till 20 ikväll, åååh vad härligt!

Det är iofs mindre härligt att det är måndag imorgon....

Denna helgen har verkligen varit en slapp helg, vi har inte gjort knappt någonting. Idag har jag badat och Syrran har varit här en stund, snackade och så...

Nu ser jag fram emot tisdag, då ska jag hem till Mirre och vi ska kladda med färg :D hehe (Måla en vägg) Och så ser jag fram emot torsdag, då jag förhoppningsvis ska träffa Emelie :D

Jag solade faktist lite solarie idag, 10 min...För att jag längtar så otroligt mycket till sommaren och för att jag är så avundsjuk på dig Tove som är i värmen varje dag :) Hehe

Nu ska jag gå och lägga mig, Natti natti :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0