Underbara helg!

Jag är på bättringsvägen nu :)
Nu har jag i princip "bara" ont i halsen och är förkyld.

Perfekt nu när helgen närmar sig och allt!
ÅÅåhh vad jag älskar helger!!


Idag har jag fixat så att vi kan betala med icakortet - bra va! :)
Alltså, varje månad när vi får lön så ska vi föra över några tusen till detta kortet - så vi har dom pengarna att handla mat för. Jättebra ju!! ICAs hemsida är väldigt bra har jag kommit på också! Man kan kolla vilka maträtter man ska ha för hela veckan och sedan trycker man på "lägg till recept i inköpslistan" och då kommer automatiskt allt man behöver köpa till en lista som man kan skriva ut (och så tar man bara bort dom ingredienserna man redan har hemma).
Inte för att det är en funktion vi har saknat, och inte för att jag vet om vi kommer att använda oss av det - men det var ju en kul grej :)

Nä nu ska jag äta - färgglad torskgryta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0