På jobbet

Igår var jag med kusin Jessica, vi var ute och gick, kollade på bilder och snackade en hel del :D Idag är jag trött. Det går inte alls bra på jobbet än så länge, har bara sålt 1 än så länge. Men i förgår sålde jag 9 och i tisdags sålde jag 12, deni!! Det är vissa dagar som går urdåligt. Idag får vi vänta typ 10 min mellan varje samtal, aja. Idag efter jobbet ska jag hämta mina vinterstövlar som har blivit lagade i dragkedjan. Ska också kolla om jag hittar någon present till Pappa. Ska troligtvis också gå till frissan och kolla vad jag ska göra med mitt hår och boka en tid. Helt ärligt nu. Vad tycker ni? Ska jag slinga håret med ljusa slingor eller ska jag färga det mörkt igen?


Kommentarer
Mamma

slingor :-) Tycker Mamma.

2009-03-19 @ 11:23:37
Emelie J

Jag tycker du ska behålla det mörka, men du kan göra några få fina ljusa slingor som du hade när du var lite mindre... Jag tyckte det var skit fint på dig! Kysss gullan

2009-03-19 @ 15:55:00
Emelie Karlsson

Ärligt talat så vet jag inte..! Vad sa frisören?

2009-03-19 @ 17:44:27
URL: http://ihuvuvdetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0