LÖRDAG

Lördag idag!
Chrille är och hjälper Pappa med nånting hans skog så jag tänker inte sitta hemma!
Jag och Emelie ska nämligen till Kalmar. I höstas såg tänkte jag nämligen köpa en snygg jacka där, men sen blev det aldrig av att jag köpte den sen. Och nu när våren närmar sig så tror jag att den skulle va skitsnygg :)
Så jag hoppas hoppas hoppas att den finns kvar! Haha (men såhär efter några månader - hur stora är egentligen oddsen på att den fortfarande finns kvar?) Men skitsamma. OM den finns kvar så är det menat att jag ska köpa den!

Jävla skit att det snöar, igen. Jag vill ha vår! Jag vill att solen ska skina när jag vaknar - då blir man så otroligt mycket piggare!

Men nu är det som det är och jag måste skynda mig lite nu. Så vi hörs ikväll troligtvis :)

KRAM på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0