LyxFällan

Daimglass är inte fel när det gör ont i halsen. Mmmmums!



Förövrigt så kollade jag på Lyxfällan nyss. Och det är en grej som jag inte riktigt förstår. Varför vill endel människor leva över vad man har råd med? Alltså, vilket sorts folk är det egentligen som tänker så korkat? Ursäkta mig...Men hur svårt kan det vara?

Det är en sak om man inte har några pengar...Om man inte har någon inkomst...Då förstår jag ju att det inte kan vara så lätt att betala sina räkningar...

Men dom som tjänar 20,000-30,000 i månaden - HUR tänker en sån människa när den gör av med mer pengar än vad han/hon tjänar, jag fattar inte :-S

Någon som är villig att förklara?


Kommentarer
mirjam

brukar med kolla på lyxfällan! det är intressant.. fattar inte det jag heller :S liksom vi lever på halva deras lön på två pers och vi klarar ju oss... och vi har ju det bra :) så jag fattar inte riktigt detdär heller....

2009-03-06 @ 10:02:13
URL: http://sunnylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0