Spikmatta

Nu är klinkersen helt klart, nu ska vi bara vänta på att det torkar...Det tar ett dygn. Så vi kanske lägger fogmassan imorgon mellan klinkersbitarna...Eller på fredag som sagt (eftersom vi inte är hemma på torsdag).

Vi åkte förbi Emelie & Patric en sväng nyss, dom har köpt en spikmatta som jag testade. Coolt! Jag trodde att det skulle göra svinont för piggarna var vassa! Men det gjorde inte så ont som jag trodde faktist. Efter ett tag så blev ryggen varm och det började dunka i ryggen. Men man ska typ följa ett program, första veckan 10 min/dag. Andra veckan 20 min/dag...Eller nåt sånt...

Detta skulle vara som en "Behandling" tydligen. Och efteråt så känndes det skönt i kroppen! Funkade lite som akupunktur stog det.

Mmm...Det var det de...Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag krypa ner i sängen :)

Godnatt!



Kommentarer
Tove

Jo visst vore det, har just nu ett studentrum i den där staden långt borta, men behöver ju inte nödvändigtvis betyda att jag flyttar dit. Vet ju inte vart jag kommer in än, men men alltid roligare att bli lite rik=) Har förresten börjat funderat lite på midsommar, på riktigt, är ni i köpingsvik?

2009-06-10 @ 15:48:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0