Födelsedagsfest

Igår hade Ange sin 20-årsfest på Öland! Jag och Emelie kom dit vid 6-tiden, alla gick ner till havet för att grilla och allt var jättemysigt :)  En perfekt sommarkväll!

Födelsedagsbarnet i solnedgången ;)


Emelie i kvällssolen :)


Ange öppnar sina paket :D
Bl.a. 3 Bananlådor fulla med flytta-femmifrån-saker!!


Senare bestämde Jag och Emelie oss för att åka till Borgholm (strand hotell). Eftersom vi ändå var på Öland (Färjestaden iofs...) men men, när vi väl var i Borgholm så kom smarta jag på att min plånbok ligger i Chrilles bil som är i skogen. Och mitt leg ligger ju såklar i plånboken!!! Fan också säger vi då!! Men vi var ju ändå tvugna att försöka komma in, men vi kom icke in utan mitt leg. Åååhhh, hahaha, så himla surt!!!

Jaja, vi åkte iallafall med Emelies pappa till deras sommarhus i Färjestaden och sedan la vi oss och snackade i evigheter, precis som man alltid brukade göra när man var minde och sov över med vänner :D

Chrille kom och hämtade mig klockan 4 imorse (han hade varit och jagat och skjutit ett vårtsvin he he) så då åkte jag hem till Nybro. Vaknade runt 10 imorse och idag har vi varit vid pappas husvagn hela dagen!

Tack alla för en mysig sommarkväll igår!



Kommentarer
Emelie S

Så synd att jag inte kunde komma. =/ men så blir det ibland. :p Irriterande när man glömmer leget. Det gjort jag på studenten.. lyckat! Men allt löste sig ju sen..

2009-06-28 @ 17:58:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0