Uppdatering om jobbet

Det funkar riktigt bra på jobbet!! Att jobba så pass länge (11 timmar) och sedan vara ledig på fredagar...Så det är bara imorgon kvar innan helgen...Även att det är riktigt skitigt så är det faktist riktigt roligt  :)
Allt tack vare Ange :D  och dom andra arbetskompisarna är också trevliga, men dom är lite äldre än oss.

Varje rast går vi till massagerummet och sätter oss i massagestolarna och dricker varm choklad :D

I måndags var jag riktigt trött, men igår och idag är jag inte lika trött - skönt!

Träning får jag på jobbet också, "vardagsträning"...Jag cyklar till jobbet och hem = 7 km
Jag går och går och går hela dagen, springer i trappor upp och ner, upp och ner flera hundra gånger om dagen.

Haha - mycket bättre än att sitta på skitcallcenterjobbet stilla i en stol dag ut och dag in. USCH!!!

Nu får jag vara ute hela dagarna och röra på mig när jag jobbar :)

Om ni vill veta lite mer specifikt var jag gör så kan jag berätta att ni kommer nog inte att fatta för man måste ha sett allt för att kunna förstå, hehe. Men typ...Vi byter ut sammanlagt över 1000 filterpåsar som är 2-3 meter långa. Går in i en skitigt rum sliter ner filterpåsarna och skär upp dom i botten slänger dom och sätter dit en ny. När vi är klara så ska vi börja skruva bort golvet och väggarna i det ena rummet också och sedan sätta dit andra nya.

Alltså det här med att det är smutsigt: Ni kan nog inte föreställa er hur skitigt det är...Man får detta dammet som är lika tunnt som mjöl som egentligen är sågspån ÖVERALLT!!! Det fastnar i ansiktet, håret och på hela kroppen...

Det alldra skitigaste är fakriskt redan gjort (Slita ut alla påsar) , men jag ska ta med mig kameran imorgon till jobbet så ska ni få se hur skitig man blir, haha!!! :D
Så det är tur att det finns dusch på jobbet.

Just nu känns det som att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst...Ja, de skulle vara kul...Att bara skriva och skriva och skriva det man tänker och tyker.

På tal om ingenting: ROSENSTRÖM ÄR PÅ HARRYS I BORGHOLM PÅ FREDAG, NÅGON SOM KÄNNER SIG MANAD ATT HÄNGA MED!?! :D

Haha, ja, energi var det här ja :)
Nu blir det för mycket för er att läsa så jag säger hejdå för denna gång.



Kommentarer
Sara

Vad bra att du trivs så bra på jobbet. :D pusspuss

2009-07-16 @ 19:20:24
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0