Tänk om alla skulle ha pinnar på sig...

HAHA, jag älskar roliga missförstånd!!

Idag på jobbet målade vi hela dagen, Jag och Angelic. Vi målade nästan 20 stycken långa grejer som var lite komplicerade, hehe.


Dom 2 första vi målade tog jättelång tid - för att det var järnbitar som stack ut med jämna mellanrum så det var svårt att komma åt överallt å sådär...

Men iallafall, vi var väl ganska trötta imorse, haha. Men när vi målade den fjärde långa grejen så sa jag:

-Tänk om alla skulle ha pinnar på sig...

Det gick några sekunder, sen börjar Ange garva och sa:

-Haha, VA!?!?

Jag:
- Ja, det skulle vara väldigt jobbigt...

Sen gick det yttligare några sekunder, sedan fattade vi att vi hade missförstått varandra.. Hahahahaa!!!

Hon trodde att jag snackade om människor. Tänk om vi alla människor skulle ha pinnar som stack ut lite överallt, hahah, jaa det skulle ju iofs vara ännu jobbigare...Fick upp världens bilder i huvudet... Hahahah :D

Jag snackade om dom där som vi målade, haha, jag menade att det skulle ju vara jobbigt om alla hade sånna där "pinnar=järnbitar" som stack ut över allt då skulle arbetet ta dubbelt så lång tid...Hahahaha.

Hahaha. Vad roligt!! Skrattade så vi grät...

Nu skulle vi egentligen ha helg, för vi har jobbat 40 timmar denna veckan. Men dom frågade oss om vi ville jobba lite övertid imorgon och det kan man ju inte tacka nej till :D



Kommentarer
simone

Hahaha, ja.. sådant är så skoj :)

2009-07-24 @ 02:13:51
URL: http://fattybom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0