In action

Här har vi lite bilder från jobbet idag.

Innan vi skulle fota så sa vi till varandra:
"Synd att vi inte fotade igår, för nu är vi ju inte ens skitiga"

Haha, sen kom vi på oss själva!!
Allt är ju relativt - så till skillnad från i måndags, tisdags och igår är vi inte smutsiga på bilderna, men om man jämför med vad man brukar vara så är vi väldigt skitiga, haha!!







På de två översta bilderna är vi i vårat omklädningsrum och på den nedersta bilden är vi i massagerummet som vi brukar gå till varje rast :D

Nu har jag helg...Jag har alltså redan jobbat 40 timmar denna veckan, det har gått väldigt fort!!

Jag jämför med telefonförsäljningsjobbet...Där känns ju 1 timme som en evighet och efter 1 dag så känns det som att man har jobbat en hel vecka, så ska det ju inte vara på ett jobb :(

Men nu efter 40 timmar så känns det som att jag bara har jobbat 1 dag, haha.
Alltså typ helt tvärt om!!

Nu ska vi hem till Pappa :)



Kommentarer
Emelie Karlsson

Massagestolarna ser riktigt sköna ut ;)

2009-07-17 @ 11:47:14
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0