Fredagskväll...

Det är fredag och jag har skittråkigt!!!
Inget att göra...Ingen som är hemma någonstanns...Buhhuuu :(

Vad kan man göra när man har skittråkigt för att bli på glatt humör igen?
Egentligen är väl sanningen den att man måste ha tråkigt ibland för att kunna uppskatta de roliga stunderna bättre.
Men för tillfället känns allt skit skit skit...


Jag har köpt en sån där platt och locktång "Babyliss ST70E iCurl" som går på reklamen nu och den har jag hållt på att testa hela kvällen. Det är en plattång, men det speciella är att den har rundade plattor på sidorna så att man kan forma håret hur som helst och göra plattångslockar mkt enklare ;)




Kommentarer
Jennifer

Ohh, en såndär iCurl har jag funderat på att köpa. Är den bra tycker du?

Ha det gott! :)

2009-07-03 @ 23:03:59
URL: http://houseofyaya.blogg.se/
malin

jag har också funderat på en sådan. är den bra?

2009-07-04 @ 08:10:45
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0