Allt går emot mig idag :(

Ååhh...Jag vet inte vart jag ska börja egentligen, det är massa skit om mitt förra jobb som jag bara vill spy på!!!! :(

Och inte nog med det...Igår försökte ladda hem ringsignaler till min mobil från inpoc och sammanlagt drogs det 125 spänn, men jag har inte fått en endaste låt :(

Så jag mejlade till dom och undrade...Och idag fick jag svar. Jag hade tydligen någon slags premunation innan men tydligen så hade den avslutats :S Jag fattar ingenting, men skitsamma...Jag hade tydligen också 16 produkter tillgodo skrev han i mejlet, så jag kunde välja 16 saker på inpoc!! Det var ju jättebra!!

När jag hade suttit på inpoc i 45 min och valt ut 12 stycken (ringsignaler, spel, teman och sånt)  olika saker så cp:ar sig datorn och allt bara stängs ner, faaaaaaaan :( Och inte hamnade mejlet i utkast eller nåtonting, det bara försvann!

Nu ger jag upp med det där!
Jag är trött och känner att jag måste lägga mig tidigt ikväll för att vara riktigt utvilad tills imorgon på jobbet.

Och när jag tänker på mitt förra jobb så får jag panik och då blir jag på ännu sämre humör :(
Huvudverk.

Det enda rätta just nu är att sova.
Godnatt - klockan halv nio!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0