Två senaste shoppingfynd

Det var ett tag sedan jag visade vad jag har köpt. Men nu gör jag det iallafall, egenligen har jag inte tid, haha, men är kommer det jag köpte i Växjö idag:

 
Ett FINT armband, man ser inte riktigt hur det verkligen ser ut på sidorna, men det är jättesnygg iallafall. 250:-, 50%= 125 spänn i nån klock och smyckesbutik i Växjö.



Vår-skor. Nu vill jag ha vår (Innan ens snön har kommit på riktigt!!), jag vill ha vår med spraklande färger; ljusrosa, ljusgrönt, ljusblått. Det är sällan jag hittar de "perfekta" skorna. Men här är de; Svarta, smala, tighta runt foten, snören.  Lika bra att slå till direkt....Även att det dröjer nån månad innan dom kommer till användning.  De var iallafall ett riktigt kap, 150 spänn, här snackar vi rea på rea på rea ;-)

Snart kommer Malin & Richard hit.
Vi ska äta plankstek & spela "Lika Par Leka Bäst".

PUSS PÅ ER!!!



Kommentarer
Sara

Okej, tack så mycket, jag får väl lägga in dom i datorn när vi fått internet igen. :P pussar

2009-01-02 @ 20:05:13
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0