Thai mat

Idag har det varit fullt upp hela dagen. Först jobbade jag, sålde 4 stycken.
Sedan direkt när jag kom hem så åkte vi till Pappa, snackade en stund.
Efter det så åkte Jag, Pappa, Emelie, Hampus, Chrille & Patric till thairesturangen och Pappa bjöd oss på god onsdags-mat. Mmm.....Kycklingsoppa till förrätt, massa olika varmrätter, och friterad banan med glass till efterrätt. Så nu är jag mätt kan man säga!!

Efter det iallafall så åkte vi hem till Mamma, jag hämtade lite post och vi såg på semestersvenskar. Och nu har vi precis kommit hem.

Skulle bara uppdatera er om vart jag håller hus.

Imorgon blir en minst lika fullproppad dag.

Men jag klagar inte, tvärt om - jag älskar när man har saker att göra hela tiden :-D

KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0