Jag vann!!

Idag fick Chrille ett ryck och tyckte att vi skulle spela på Lotto eftersom man kunde vinna 163 miljoner eller vad han tjattrade om. Sagt och gjort.

Men vi hade ingen aning om hur man skulle göra. Men det blev rätt tillslut iallafall!

Vi valde att ha två rader = två chanser att vinna.
Vi gjorde varsin rad.

Och min rad vann!!! :-D (tror vi...) Haha!! 4 rätt hade jag och 23 kr vann vi, men iallafall :-) Okej, vi förlorade 2 kr (för det kostade 25).

Men tänk om vi hade haft 3 rätt till...Ja, då hade vi vunnit några miljoner....Haha.

Jag tränar mina tävlingsnerver inför vad som komma skall med Mirre ;-)



Kommentarer
Emelie Karlsson

hehe, grattis ;) kul att vinna, även om det inte var så mycket pengar ;)

2009-01-17 @ 22:19:32
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
mirjam

haha det är bra :) vi kan ju bli stenrika!!

2009-01-18 @ 10:08:35
URL: http://sunnylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0