Underbara helg!

Jag älskar verkligen helger!!!
Denna helgen har varit perfekt!!

Först ska jag visa vilka färger och mönster mina jeansleggins och tröjan som jag köpte i lördags är:



Idag har vi gått en runda. Vi har även bakat bullar!!



Och sist men inte mist så gjorde jag lite mysigt i badet med tända ljus och skum, så nu sitter jag är i en mysdress och myser. Ska snart lägga mig i soffan med Chrille och kolla på Beck. Men ni som känner mig vet att jag inte tycker om att kolla på filmer - även att tycker beck är ganska bra (även att de handlar om typ samma sak varje gång). Men nääe, jag gillar inte att fastna i filmer, det känns som att jag slösar bort massa tid då. Haha!! Ja, men sån är jag!!



Nu har yttligare en helg passerat. Imorgon är början på en förhoppningsvis bra och rolig vecka.

Fånga dagen, Ta vara på stunden, Lev i nuet!!

KRAM



Kommentarer
Emelie Karlsson

Låter som en riktigt härlig dag! :) Fina bilder!

2009-02-08 @ 21:59:55
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0