Tisdag morgon

Det känns tungt att gå till jobbet idag. Jag har massa andra saker som jag ska fixa vid sidan om idag också. Usch massor massor massor.....Tur att papper och penna finns annars hade jag säkert glömt bort allting.

Och på detta har jag (nästan) lyckats få munsår, hur är det möjligt? Varför får man det, bara sådär?
Skit också!

Och jag känner inte alls för att övertala människor att köpa premierådgivning idag.............BLÄ!

Men jag skulle känna mig som en dålig människa om jag bara gav upp....Så är det faktist...Det skulle kännas som att jag misslyckats med något om jag bara ger upp...Trotts alla omständigheter kring jobbet så är det så...Tyvärr...

Nej nu måste jag sätta fart! Bussen går ju snart!

Hoppas ni får en bra dag iallafall!!
Och jag hoppas jag blir på bättre humör lite senare...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0