Svimma på natten?

Hej bloggen!
Idag har jag varit hemma hos Mamma några timmar för Chrille var på en jaktkurs. En läskig sak som hände inatt...Jag höll på att svimma. Jag vaknade och kände mig konstig och så slog det lock för öronen och så började jag först svettas...Efter några miuter började jag frysa...Det var lite läskigt! Men jag har hållt på att svimma ganska många gånger, men jag har aldrig gjort det (eller jo, en gång när jag var 1 år och trillade ner från första trappsteget, men det kommer jag inte ihåg). Men jag känner iallafall igen "symptomen" innan, och då brukar jag direkt sätta ner huvudet så att det kommer blod upp till huvudet. Och dricka vatten. Mmm...Vet inte om det kan vara blodsockerfall? Men jag vet inte, för jag tror jag har ätit bra. Lite konstigt att man vaknar på natten och är svim-färdig. Därför har jag tänkt att äta något nu innan jag går och lägger mig.

Tråkigt med bara massa text, jag vet, men det får vi åtgärda någon annan dag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0