Söndagsfrukost

Idag har vi ätit en riktigt god söndagsfrukiost med nybakade och varma frallor! Gott!





Igår var vi på stan ett tag, Chrille köpte en tröja och två t-shirts. Jag köpte ett par jeans-leggins, stentvättade jeansläggins!! Och en "romantisk" tröja med blommor som har en u-ringning i ryggen. Kan kanske visa sen här i bloggen om ni vill se =)

Sedan när vi hade vart klart i stan så åkte vi hem till Chrilles familj för hans mamma fyllde år igår!! Och där åt vi potatisgratäng, kött och sallad, Gott!! Och sen åt vi en jättegod tårta....

Vid 19-tiden åkte vi hem till Emelie & Patric & Ikaros. Där var vi hela kvällen och kollade på melodifestivalen och lekte med Ikaros, han är så otroloigt gullig!! När jag stog upp och snurrade med hans leksak i luften, ja då kom han och anföll mig, han hoppade rakt upp på mitt ben och satt fast där, haha!! Så söt!! Om ni vill se fler bilder på den lilla nallebjörnen kan ni kolla på min systers blogg: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/ 

Idag har vi inte några speciella planer, vi ska ut och gå lite. Sen funderar jag på att antingen bada, eller bada fötterna ikväll. Man känner sig så ren när man badar fötterna och gör dom fina och målar tånaglarna =)



Kommentarer
mirjam

Gott!! :) går allt bra på jobbet?

2009-02-08 @ 20:22:09
URL: http://sunnylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0