SÅLD

Nu har jag sålt min fina balklänning som jag hade på studentbalen. Vissa kanske tycker att det var synd. Men vadå? Jag kommer ju ändå aldrig mer använda den...Så vad spelar det för roll om den hänger i garderoben, eller om någon annan kan ha den på sin studentbal?

Jag är ingen samlare. Jag är ingen sån som tycker om att spara massa saker...Men visst....När jag blir äldre kanske jag någon gång kommer tänka "ååh varför sålde jag den?"...Men so what? Jag har ju bilderna som jag kan kolla på då lika gärna!

Jag la ut den på blocket igår och idag blev den såld, så det gick verkligen snabbt!! Det var en tjej från Skåne som köpte klänningen och jag hoppas den kommer att passa henne bra :-)





Kommentarer
malin

det gick ju verkligen bra ju :) Hur mkt fick du för den nu igen?

2009-02-15 @ 16:16:02
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0