Låtar som påminner...

...Om när jag var liten...

Creedence - Have you ever seen the rain


Creedence - Cotton fields


Creedence - Bad moon rising
 

Smokie - Oh Carol


Smokie - Living next door to Alice


Smokie - Needles and pins
 

Arne Quick - Rosen
Denna låten kan jag utantill, haha!! Tro det eller ej...
Lärde mig den av Mormor när vi var på Kreta när jag var liten. Hehe.
Minns du det mormor? ;-)
 

Då går jag ner i min källare
En till rolig låt som vi lärde oss av Pappa när vi var på Gran Canaria


Haiducii - Dragostea din tei
Påminner och midsommar i Köpingsvik!


Mika - Grace Kelly
Påminner mig om våren och alla vårkänslor man får då som snart kommer, underbart!!! :-D
 



Kommentarer
Mamma

snygg blogg gumman!! och vilka kanon låtar du lagt in. :-)

2009-02-15 @ 17:13:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0