Klaga klaga klaga

Jag är egentligen ingen negativ människa. Egentligen hatar jag allt som har med negativitet att göra.

Men nu måste jag bara få uttrycka mig lite fritt...OBS: Sluta läs här om ni inte vill bli på dåligt humör!

Mitt huvud värker. Jag har ont i huvudet varje dag nu för tiden.

Jag är trött på jobbet. Skittrött. Så sjukt jävla skit-trött!! Jag orkar inte med det mer!!!! Jag är trött på lönerna, jag är trött på dålig kommunikation, jag är trött på flummiga halv-dana svar, jag är trött på hörlurarna, jag är trött på systemet vi ringer med, jag är trött på att det hackar i telefonen så att kunderna bara hör varannat ord, jag är trött på att 15 pers delar på 1 skitdålig micro när vi ska varma maten på lunchen, jag är trött på harpan, jag är trött på spindelharpan, jag är trött på...jag är trött på....ALLT!!!!

Jag är också trött på att jag känner mig trött....Ååååhhhh Fattar ni varför jag är trött nu????


Kommentarer
Mamma

Hej gumman!! Ja jag fattar att du blir jätte trött på allt de där,och vet att du är en sån glad och trevlig tjej...om jag va du, skulle ja inte fortsätta jobba där... man måste må bra och ha de trivsammt på sitt jobb!!Kram Mamma ps:Ja, ja vet att det är bra att ha ett jobb men att MÅ BRA är oxå viktigt!!

2009-02-18 @ 08:34:38
mirjam

2009-02-18 @ 09:56:47
URL: http://sunn
mirjam

Jag förstår dig! man får klaga ibland! Jag menar, jag klagade ju hela tiden när vi jobbade...och jag var mycket mesigare än dig! jag slutade ju :) du har varit jätte duktig som kämpat på! :D

2009-02-18 @ 09:57:41
URL: http://sunnylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0