Isaberg

Idag har Jag, Emelie, Chrille, Patric och Hampus varit i Hestra/Isaberg och åkt skidor.

Skitkul har det varit och nu är jag alldeles sådär slut och skön i kroppen. Härligt trött.





För er som aldrig har varit i Isaberg kan jag säga att det finns 10 backar, alla 10 var öppna idag! Och så finns det 8 liftar, varav 2 sittliftar. Det finns alla sorts backar...Jag åkte alla utom svart, men jag åkte faktist lite av den svarta backen, men svängde av in i den röda, hehe.

I vilket fall så har det varit en riktigt härlig dag!

Hoppas ni har haft det lika bra som jag idag :-)

Kram!



Kommentarer
lindal

sv: Hej, jag vet inte än. Är fortfarande i England så har inte kommit hem och testat dem än. Kommer skriva om dem i bloggen senare i veckan då jag hunnit hem och testat dem :)

2009-02-22 @ 14:28:35
URL: http://llindhlm.blogg.se/
Sara

Åhh vad kul. :D <3

2009-02-23 @ 14:48:38
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0