Ikaros

Sorry om ni känner er svikna när jag inte har uppdaterat er om mitt liv de senaste dagarna...
I lördags var vi på IKEA och köpte lite småsaker, bland annat en ny badrumsmatta.

På lördagskvällen åkte vi hem till Chrilles famlij och spelade galenpanna.
På Söndagen var vi också där och firade Matilda med deras släkt.

Idag har jag jobbat och det var jobbigt.

Men denna kvällen har varit helt jättebra :-D

Emelie & Patric har skaffat en liten kattunge som är 12 veckor som är världens sötaste!! En Brittisk korthår...

5 Veckor


7 Veckor


8 Veckor


Ojojoj så söt...!!
Han kommer bli riktigt fin. Ikaros heter han.

Ikaro´s morfar har vunnit massa fina priser och är i "Europa champion" och påväg upp i "internationell champion" och även Ikaro´s pappa har vunnit massa tävlingar.

Men idag har jag varit väldigt trött så jag funderar på att gå och lägga mig mig snart..Snart....Ska bara läsa några bloggar först...



Kommentarer
Emelie Karlsson

Ikaros går runt i min lägenhet nu och inspekterar allt!! Jag är så otroligt glad! :D

2009-02-02 @ 22:22:35
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0