Idag har jag varit hos Mirre :-D

Ang. bussen imorse...

Nästa buss jag skulle ta gick kl 9.23. Så jag var vid hållplatsen typ 9.20. Jag väntade till klockan blev 9.30....och 9.35....Så kom det en buss. Yes, tänkte jag äntligen! Och vet ni vad den gör!?!?! Den kör förbi mig och vinkar åt mig.... WHAT!!?!?

Jag fick panik och tänkte... ämen jag kan väl inte ringa jobbet och säga att jag missade denna bussen också.. Haha, det skulle ju vara lite lustigt.

Så jag ringde Klt...Dom sa "du är nummer 57 i kö", ååhh tänkte jag och la på luren direkt.

Så ringde jag Emelie och skulle fråga om dom kunde köra mig till ett tåg som gick typ 9.50. Men precis när jag ringde henne så såg jag att det kom en buss där långt borta...Då var klockan 9.40. Alltså 17 minuter försenad!!! Varför då, egentligen!?!? Jag blir så trött på att klt alltid är försenade. Men jag kom iallafall till jobbet...Även om det var över en timme försent.

Men iallafall. Jag har haft en jättejättebra eftermiddag/kväll. För efter jobbet kom Mirjam och mötte mig och hon hade fina Lavie med sig och så åkte vi bussen hem till henne och där har jag varit tills nu, kom nyss hem :-)
Vi har ätit pizza, målat naglarna och snackat snackat snackat så det var verkligen roligt!! :-D

Nu ska jag sova...Fredag imorgon!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0