Godnatt

Jag kände mig piggare sedan så jag åkte till jobbet iallafall! Och det var ju skönt....Nu efteråt iallafall. Kom hem för en stund sedan. Får se hur jag känner imorgon, om jag mår bättre eller sämre. Men om man tänker positivt så ska jag nog förhoppningsvis vara bra imorgon.

Det var en kundjävel som sa till mig idag att jag lät glad idag i telefonen och att det var negativt, ååååhh jag blir så arg på sånna idioter, det finns alltid fel, hur man än är.  För om jag inte hade vart glad, ja då hade det säkert också vart fel. Men dom fattar inte hur mycket det påverkar oss som säljer. Jag sålde inte ett skit efter att hon hade sakt så till mig.

Men. Det är bara att försöka skaka av sig och vara som vanligt igen!! Det är svårt att inte ta åt sig men det är väl bara att lära sig å försöka att inte ta åt sig.

Nu ska jag sova.
Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0