En vanlig måndag

Godkväll. Idag har jag varit en vanlig vardagsdag. Har inte gjort något speciellt. Imorgon ska jag spänna tandställningen igen och hoppas det inte gör så ont, vill ju kunna äta riktigt. Haha guu så man känner sig handikappad när man inte kan bita i ett bröd ens. Ska man va fin får man lida pin =)

Men jag lider inte utav tandställningen, jag tänker inte särskillt mycket på den. Förrutom att det skaver lite i munnen när jag pratar hela dagarna (som jag gör på jobbet). Men än så länge har tänderna flyttat sig riktigt mycket! Jag har haft den i 3 månader - och tiden har gått hur fort som helst!! Så jag hoppas behandligen blir klar snabbare än tänkt.

Oh så fint de ska bli när det försvinner!

Jag sitter och funderar lite på vad jag ska ha för kläder på mig på barndopet när Chrilles kusinbarn döps i helgen? Inte något "snyggt" iallafall. Isåfall något "sött". Som tex. denna lila klänningen. Men frågan är om den blir på tok för sommrig, ja, jag tror faktist det. Hmm.

Frissan som hon till vänster har är iallafall söt, lagom och fin =)



Vad tycker ni? Kan man ha klänning i februari?
Om inte, vad ska man annars ha?



Kommentarer
Emelie Karlsson

Hmmm... Den ser lite väl somrig ut, men var superfin... Fast det blir nog lite kallt! Och jag tror att den klänningen gör sig bäst till bara ben. Jag vet inte vad man ska ha på barndop.. Det är skitsvårt!

2009-02-23 @ 22:39:35
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Beauty by Tanci

Hej hej! Har använt den nu varje kväll i nästan en månad och har fått en bra uppfattning om produkten och recension kommer i veckan :) så kika gärna in då! Skriver också vart ni kan köpa den väldigt billigt !!

2009-02-23 @ 23:17:47
URL: http://beautybytanci.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0