En Äkta Söndag

Idag har det varit en Äkta söndag.

Igårkväll somnade vi nästan direkt när vi kom hem efter en hel dag i backen. Det är sköt att somna när man är riktigt trött och det är skönt att vakna utvilad. Idag har det varit en äkta söndag, vi vaknade redan kl 8, åt frukost och städade. Sedan har jag fått som vana att alltid bada varje söndag för att ta det lugnt.

Jag får nästan ångest när jag tänker på att det faktist är måndag imorgon.....igen....Ska ställa väckarklockan, gå upp när den ringer (tur att jag har en fågel-kvittrande väckarklocka med automatisk soluppgång), åka till jobbet med en press att jag "måste" sälja som jag brukar, åka hem, ha ont i huvudet...Usch...usch...



Det gäller att se fram emot saker. 
• På tisdag är det semledagen
• På onsdag är det äntligen förhoppningsvis löning!
• Troligtvis ska jag träffa Mirre någon dag i veckan
• Nästa helg ska vi på barndop i Danmark

Har ni något ni ser fram emot?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0