Tomterånare

Haha! Gud så knäppt!! Det är ju hemskt, men jag kan ändå inte låta bli att skratta när jag ser detta...
Efterlyses: Jultomten. "Mannen som klev in på bankkontoret i Nashville i går drog visserligen fram en pistol, men han var mycket artig när han bad alla att hålla sig lugna." "Han förklarade att han behövde pengar för att betala sina nissar." Länk till aftonbladet.



känner du igen honom?
Är det han som var hos dig igår?




Aja, nog om det. Fan det har regnat inatt och nu är det +2 ute och snön håller på att smälta bort, det var ju inte roligt. Juldagen idag!! Och jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska till "Sandra" ikväll eller inte. Just nu lockar det fakiskt lite mer att åka till Kalmar imorgon när mellandagsrean drar igång istället! Så vi får se hur det blir...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0