Julafton nummer 1

Idag ska vi fira jul med pappa och farmor!

Jupp, så är det när föräldrarna är skiljda... Det skulle ju va knäppt att välja (det skulle jag aldrig vilja göra!) så därför kör vi varannat år, och den som inte har oss på julafton har oss dagen innan :)

Som tur är ska vi inte äta julbord idag, okej för att det är gott, men då hinner man ju tröttna på det till självaste julafton!

Jag ska hinna med en hel del innan vi ska dit:
- Träna
- Fixa naglar
- Till stan och köpa en speciell penna

Sååå jag tror jag måste sätta igång nu!
Ha en sketbra dan före dopparedan-dag :D


Kommentarer
sara

Hoppas du får en toppendag med många fina saker. :D God jul i förskott. :P puss & kram

2009-12-23 @ 16:38:06
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0