Hur får man ut nycklen från nyckelringen?

En sak som jag har funderat på är... När en nyckel åker in i en nyckelring och det är omöjligt att få ut den - HUR kom den in!?!? Hmm, hur ska jag göra för att få ut den röda nycklen och hur tusan kom den in :S



Förövrigt 1. Så känns allt skit :(
Förövrigt 2. Så har jag fler läsare än någonsin, trots färre uppdateringar än någonsin - vilket betyder att folk är fruktansvärt nyfikna på mitt liv just nu...
Förövrigt 3. Så längtar jag väldigt mycket till helgen med bara Tove, Malin och Jag hos Tove i göteborg, vi ska ha en riktig kompishelg och ligga uppe och snacka hela nätterna :)



Kommentarer
sara

Det låter väldigt trevligt. :D puss & kram

2009-12-08 @ 17:10:55
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Tove

Helgen blir toppen=)

2009-12-08 @ 19:42:13
Caroline

Dra ut nycklen från knipan :P det ser ut att funka..

förövrigt så är de alltid så att folk älskar att doppa näsan i blöt, men skit i det .. betyder bara att dem inte har fullt upp med sina egna liv.. såna här dagar lär komma och gå.. tro mig! bara att ta hissen ner om du vill prata ;) kram!

2009-12-08 @ 20:55:26
URL: http://casj.blogg.se/
Caroline

dra ut nycklen från knipan :P det ser ut att funka.. förövrigt så är det alltid så att folk älskar att lägga näsan i blöt.. men skit i det.. betyder bara att dem inte har fullt upp med sina egna liv.. såna här dagar lär komma och gå.. tro mig! om du vill snacka är det bara att ta hissen ner ;) kram!

2009-12-08 @ 20:56:59
URL: http://casj.blogg.se/
Emelie

För att citera Caroline "Dra ut nycklen från knipan :P det ser ut att funka.." Jag tycker också det ser ut att funka. Annars kan man nog vinkla den på någon höger eller vänster. ;) Sen tror jag också att folk är så sjukt nyfikna och glömmer bort att leva sina egna liv. Blir alltid såhär när saker och ting händer... Är kanske folk som inte har någon TV hemma?

2009-12-09 @ 09:21:20
URL: http://eminza.blogg.se/
Madde

Hehe, ja men grejen är att det funkade verkligen inte! Jag försökte skitlänge... Men tillslut snurrade jag ur själva "nyckelhuvudet" på nycklen ur ringen som den röda nycklen sitter i så problemet är löst ;)

2009-12-09 @ 09:43:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0