Ny vecka, ny dag, nya erfarenheter

Alltid när jag skriver om känslor i bloggen så ångrar jag mig efteråt! Och jag fattar inte varför jag "försvarar" mig innan det ens har skett något. Jag veeet ju att mina kompisar tycker som mig :)

Så, that´s it, aldrig mer någonting om detta i bloggen!!

Ikväll ska jag till Kalmar på bio med mamma och janne, vi ska se "luftslottet som sprängdes". Såg "flickan som lekte med elden" igår, och "män som hatar kvinnor" såg jag när den kom ut på dvd. Så det ska bli kul att se den sista nu!

Innan bion ska jag:
- Försöka lägga in mina bilder och filmer från mobilen till datorn (det börjar bli ganska fullt i mobilen)
- Laga mat, lovade mamma att göra maten idag eftersom hon ska till frissan. Det blir chicken á la Madde special with cocosmjölk, hot chili, wookade grönsaker och finfina grejer ;)
- Träna!!!!!! (UTROPSTECKEN!!!!!)
- Fixa nailsen

Gud vad jag känner att 2010 kommer bli ett bra år :D

Jag var tvungen att kolla på mitt årshoroskop, haha, även att jag inte tror på horoskop så vill jag tro på det om det står något bra :)

JUNGFRUN
Ditt 2010: Ett år av glittrande nöjen, spännande resor och nya beslut väntar dig. Du tacklar världen utan rädsla och får förmodligen ett fantastiskt år. Bland annat hittar du många nya vänner och kanske även nya intressen.

Kärlek: Inget dramatiskt år men hösten har äkta glöd. För dig som är singel slår kärleken till då, om den inte gjort det innan.

Pengar: 2010 blir ett synnerligen lönsamt år för dig. Karriären går riktigt bra och ekonomin går ännu bättre. Dina instinkter leder dig rätt.



Kommentarer
sara

Den bion är faktiskt ganska bra. :P

Det låter som vi får ett bra år. hihi. puss & kram

2009-12-28 @ 15:02:15
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Emelie

Vart hittade du ditt årshoroskop? Skulle vilja kolla mitt också :)

2009-12-28 @ 19:11:31
URL: http://eminza.blogg.se/
Madde

På aftonbladet.se, men man måste vara "plus-kund" för att kunna se det, om du inte har "plus" så kan jag kolla det åt dig, vilket stjärntecken är du?

2009-12-28 @ 21:07:35
Emelie

Tack! Det vore jättesnällt. Vattuman är jag :)

2009-12-29 @ 10:12:39
URL: http://eminza.blogg.se/
Madde

VATTUMANNEN

Ditt 2010: Det är viktigt att du inte stressar. Ibland känns året långsamt och då måste tempot få vara lågt ett tag även om du längtar efter nöjen, fart och upplevelser. Sommaren ger dig nya möjligheter.



Kärlek: Större delen av året går det hyggligt med kärleken men under hösten inträffar en kris. Inte roligt, men det är vägen till mer passion.



Pengar: Du värderar andra saker högre. Detta blir ett känslosamt år. Din ekonomi förbättras stadigt men det är som sagt inte det viktigaste för dig.

2009-12-29 @ 15:56:26
Ida

Kärlek: Inget dramatiskt år men hösten har äkta glöd. För dig som är singel slår kärleken till då, om den inte gjort det innan.



Det låter positivt Madde! :)

2009-12-29 @ 19:24:25
URL: http://idarvidsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0