Den första månaden

Gaaaaah jag blir helt lyrisk! Hahaha, alltså jag brukar faktiskt aldrig (eller väldigt sällan) läsa mitt horoskop, men för några dagar sedan la jag ju ut årshoroskopet här i bloggen och av en slump hamnade jag på samma samma sida igen och då läste jag... Och jag bara måste visa er detta:

Så blir första månaden på det nya året:
Jungfrun
En rik och rolig januarimånad väntar. Det händer nästan lite för mycket. Hela månaden kryddas av nöjen, romantik, överraskningar och nyheter. Kanske är det ditt yrkesliv som förändras mest, på den fronten kan något ske som verkligen ändrar dina förutsättningar. Sammantaget finns det en risk att du blir ganska stressad men samtidigt har du inte tråkigt en sekund. Försök planera in en och annan äkta paus för att du skall få chansen att hämta andan. Hur mycket utrymme just kärleken får är helt upp till dig.

1. En rik och rolig januarimånad väntar. Det händer nästan lite för mycket. Hela månaden kryddas av nöjen, romantik, överraskningar och nyheter = Det händer verkligen så sjukt mycket nu! Imorgon är det nyår!! Nästa vecka ska vi till sälen!! Sedan ska jag till Tove!!

2. Kanske är det ditt yrkesliv som förändras mest, på den fronten kan något ske som verkligen ändrar dina förutsättningar. = Betyder detta att jag kommer att få jobb i Gbg???????????

3. Sammantaget finns det en risk att du blir ganska stressad men samtidigt har du inte tråkigt en sekund. = Så känner jag just nu...

4. Försök planera in en och annan äkta paus för att du skall få chansen att hämta andan. Hur mycket utrymme just kärleken får är helt upp till dig. = Kan det bli bättre?

PS GOTT FOLK: JAG HAR LYCKATS LÄGGA IN ALLA BILDER OCH VIDEOS FRÅN MIN MOBIL TILL DATORN!!!! Jag har ägt mobilen i 1 år och har aldrig någonsin lyckats förut, men idag lyckades jag :D
Ps 2. Nu är det bara 25 timmar och 45 min kvar :D



Kommentarer
Anonym

Haha, betyder detta att jag bör vara orolig? Luciatåget kanske inte framhäver min bästa sångröst, eller är det precis det den gör..

2009-12-30 @ 23:00:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0