Midsommar 2004

Igår var Jag hemma hos Pappa och kollade igenom massa gamla kort, så himla roligt!!

Måste visa ett guligt här på midsommar, för 5 år sedan, nåt sånt.
Mmm...Kan tänka mig att det var år 2004. Så då var jag isåfall 14 år, skulle fylla 15.
Och Jessica var nog 11 och Emelie var nog 13.

Så små och söta :)



Jag minns att jag hatade lockarna i i topparna som blev av mitt självfall, men nu när jag kollar tillbaka så var det ju skitsnyggt faktist!!!  Hehe :) Gu så kort hår jag hade där..Jag har tyckt att jag alltid har haft samma frissa, men de har jag ju faktist inte. Här hade jag ju kort och lite snélugg...Sedan fick jag jääätttelångt..Och sen färgade jag det brunt och klippte lugg och nu har jag uppklippt hår och ljusa slingor...

Fick en idé!! Ska nog göra ett "håret genom tiden"-inlägg senare om jag hinner :D


Kommentarer
jessica

naaw vilken gullig bild på oss:D haha

2009-08-05 @ 01:22:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0