Vallen - Kräftskiva - Ikaros har åkt hem

Igår var vi på Vallen :D
Jag, Emelie.J, Ange, Jonna, Emelie.P & Maria, Tack så mycket för en skittrevlig kväll tjejer, Emelie du får skicka bilderna sen på msn eftersom jag inte hade med min kamera :)

Har inte sovit så mycket inatt, och så har jag vart skit trött och haft ont i magen hela dagen så jag har faktist sovit en stund nu i eftermiddags (!!! har knappt aldrig hänt att jag sovit på dagen innan!!!) så jag hoppas det blir bättre för ikväll ska vi hem till Chrilles familj på kräftskiva!! :)

Nu har Emelie & Patric kommit hem från Cypern, så nu har jag inget sällskap här hemma längre, Snyggingen Ikaros har åkt hem nu. Jag föreslår delad vårdnad Emelie ;) Hehe

Dom hade köpt lite saker till oss. Emelie köpte bla. en jättefin kylskåpsmagnet till mig som det står "There´s no friend like a Sister, and no better Sister than you" :D Tack, den var jättefin :) Och även det andra som vi fick också :)

Nu ska jag ta en panodil och hoppa in i duschen.
Ha en bra lördag!!

Kram!



Kommentarer
Emelie Karlsson

Hehe, jag vill faktiskt behålla Ikaros för mig själv :-D Men jag hittade precis fyra jättesöta kattungar, kolla addressen: kortharkattungar_22548130.htm?ca=18&w=1&last=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/kalmar/Brittskkortharkattungar_22548130.htm?ca=18&w=1&last=1

2009-08-22 @ 19:15:52
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Teresa / tumadre

Kul att du deltar i tävlingen! Lycka till och hoppas att du har haft en fin helg! :-)

2009-08-23 @ 15:41:39
URL: http://tumadre.blogg.se/
Anonym

tja

2009-08-23 @ 18:58:26
Anonym

hej

2009-08-23 @ 18:59:45
Anonym

hej

2009-08-23 @ 18:59:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0