Helgen

Hej bloggen!
Min helg har varit jättebra :)

I fredags var vi som sagt på vallen, igår var vi på kräftskiva hos Chrilles familj och idag har vi vart hos pappa hela eftermiddagen och hjälpt han att måla huset!

Imorgon börjar en ny vecka. Eftersom jag har semester på obestämd tid för tillfället (förutom några småjobb) så kan jag göra vad jag vill :) Jag ska fortsätta hjälpa pappa med huset hela veckan, ska förhoppningsvis träffa Malin någon dag, har lust att åka till Kalmar och kika lite, och sen ska jag träffa Mirre på onsdag.

Och och och....Jaa...När Emelie blir frisk ska jag träffa henne för hon är tyvärr sjuk nu. Sen ska jag fixa mina naglar med dom fina nageldekorationerna som jag fick av henne från Cypern.

Hmm..Vad ska jag mer göra? Jo jag ska söka jobb, snacka med unionen hur det går med min "försvunna" lön och arbetsgivarintyg.

Sen har jag lust att börja träna, sen har jag lust att ut och gå, sen har jag lust att ...Eller ja Chrille har lust att gå på beck-premiären på onsdag. Så vi får se vad som händer i veckan helt enkelt!

Två saker till! Jag har lust att träffa mamma och så har jag lust att beställa från forever21 ;)

Oj nu blev det mkt text här, har tyvärr inga bilder från helgen.
Men de kanske kommer i veckan!
Ha en fortsatt bra Söndagskväll :)



Kommentarer
Sara

Svar: Just det, det gör du ju. :P puss

2009-08-24 @ 16:17:58
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0