Inred med Lila & Brunt i Höst!

Heej Bloggen!

Idag är det måndag, Chrille har semester, Jag har semester på obestämd tid, många började sin första dag på jobbet idag. Imorse var Chrille och klippte sig, och jag gick på droppin hos en nagelsalong och fixade mina naglar jättefint :) Sen kokade Patric & Chrille våra kräftor och det luktar alltid så gott!! Senare åkte vi tre till Kalmar var på Bauhaus och köpte hyllplan till garderoben (jag ska byta till en annan mycket större garderob) så var vi på ikea och köpte lite bra-att-ha-saker!!


Nu är vi hemma. Jag sitter och kollar lite höst-inredning på ellos.se.


Jag fastnar alltid några speciella färger inför varje årstid!
Detta är en bild från hösten 2008, coolt med grönt, rosa och orange!

  

Denna hösten känner jag att jag vill ha lite lugnare färgtoner. Nämligen brunt och lila!!!

Nu ska jag fixa med garderoben sedan ska vi åka och handla. Fullt upp idag alltså, men det är sånna här dagar jag älskar!! Jag mår som bäst när jag alltid gör något...Jag hatar att sitta still och glo på tv i flera timmar (det har iofs aldrig hänt...och skulle aldrig kunna hända...men aa ni fattar).

Jag vill veta vad ni gör en dag som denna!? Om det är någon som vågar svara ;)



Kommentarer
Sara

Idag gör jag inte så mycket. Har varit på banken och lite, igår kom jag hem från semestern på Öland. :P kram

2009-08-11 @ 14:00:28
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0