Hur stora är oddsen?

Haha! Jag var inne på bilddagboken och skulle kolla om någon hade lagt ut nån ny bild. Så när jag skulle söka så skrev jag bara några bokstäver snabbt: "dgdfgdg" och tryckte på "sök"...(Varför jag gjorde så vet jag egentligen inte :S)

Och så kom det upp en som hette så!! Hur stora är oddsen egentligen!? Haha!!



Aja, för övrigt har vi vart hemma hos Pappa ikväll och grillat och så fick jag ett fint halsbans av Maria (hon köpte en hem det från Hawaii) som är gjort utav pärlor från musslor färgen är lila/svart/blå. Jättefint :)

Och så hade hon tagit hem ett Ostron som vi öppnade och där i låg den är vit pärla, fint! Jag och Emelie ska nog göra en ring av den.

Imorgon ska jag till en nagelsalong och kolla om dom har några dropp-in-tider, hoppas hoppas!! Sedan ska vi in till Kalmar och köpa hyllplan till den stora garderoben. Förhoppningsvis hittar vi även lite höstsaker till lägenheten :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0