Håret genom tiden

Jag har inga bilder på datorn tidigare än 14 år. Men innan jag var 14 så hade jag rött hår ett tag minns jag, hehe ska se om jag hittar nån bild på det nån dag hemma hos Mamma eller Pappa :) Men men, nu kör vi. 14 år och frammåt...

Här har vi mig. 14 år gammal. Bildkvalitén är skit eftersom den är inscannad.
Axellångt hår, Slingat överhår & självlockiga toppar.



16,17,18 år. Superlångt hår, lång "lugg", ljust slingat. Det är nog denna frissan de flesta förknippar mig med tror jag för det är såhär som jag har haft håret längst :) 





18, 19 år. Här klippte jag lugg och färgade hårt brunt.






19 år. Här började jag slinga håret igen och spara ut luggen.


Sedan slingade jag håret en gång till. Och här är jag idag. Halvlång "lugg" och blusbrunt hår.
Jag trivs jättebra i denna hår färgen :)
Men när utväxten börjar komma fram ska jag slinga mig en gång till iallafall. Sen får vi se vad som händer i höst :)


Vilken frissa tycker ni var finast!?!?!



Kommentarer
Emelie Karlsson

Jag tycker det är finast så som du har det nu när det är ljusbrunt :-P Men det var också väldigt fint när du hade det låånga håret!

2009-08-02 @ 21:44:58
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0