En idiot och hennes dotter

Jag ska berätta om något fruktansfärt som jag såg i fredags...

Jag var inne på hemtex en utlänsk kärring och hennes dotter på typ 10 år var i affären och hon skulle köpa två dukar eller gardiner eller vad det nu var med påskägg på...En hade vit bakgrund och en hade beige bakgrund...Den vita var nedsatt pris och den beiga var normalpris.

Den utländska Tanten ville ha båda för samma pris och försökte övetala kassörskan att "så ska jag ha det", men kassörskan stog på sig och sa att "det går inte". Mmm....Då blev kärringen förbannad så hon slängde dukarna/gardinerna - slet tag i sin dotter i armen och gick därifrån...Samtidigt hörde jag henne säga till sin dotter typ "vilka idioter, dom bara försöker lura oss, hela tiden, allltid alltid, usch vilket folk....".

Alltså???!?!? Var tror ni dottern får för uppfattning om allt när hennes mamma säger så här till henne?

Usch usch usch vilken idiot alltså!? Man betér sig inte så :S

Det var allt. Nu ska jag äta!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0