Fab. Skor & Crousing 2009

Igår var Jag och Chrille inne i stan...Chrille köpte snygg vårjacka, nya jeans och två snygga t-shirtar. Jag köpte dessa fabulous:a skor!!!! Har gått och tittat på dom varje gång jag gått förbi, men igår slog jag alltså till. De kommer från replay och jag köpte dom på Arnold´s.

 

Igår var det Crousing i Nybro, det betyder att dom öppnar upp storgatan för genomtrakik och gamla raggarbilar åker runt i hela stan och spelar gammal musik. Stämnigen var verkligen på topp!! Vi hade lite fest här hemma och sedan kom Sara & Jocke förbi...Senare på kvällen åkte vi (Emelie, Jessica, Jag, Chrille, Sara & Jocke) in till stan och raggade som alla andra i sina bilar, haha!! :D

Här Är Glada Jag
  


Idag har vi varit vid bryggan hela dagen, där ute åt vi mat, solade och sedan påbörjade vi att måla bryggan! Åh vilket otroligt härligt väder det har varit idag!!!

Eftersom det är söndag kväll nu så har jag lite söndagsångerst som vanligt...Men med tanke på att veckan bara är 4 arbetsdagar lång och att det är valborg på torsdag så ska det nog gå bra :)

Och nu ikväll så har vi varit hemma hos Pappa och ätit pannkakor med bananer och glass!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0