Solschema

Okej! Nu kör vi! Nu gäller det att bli brun till sommaren så man inte bländar folket när man kliver i sin bikini...

Sola 10 gånger: varannan - eller var tredje dag, ca 10-15 min/ gång - då har man byggt upp en lagom bränna, efter detta räcker det att sola en gång i veckan.

Frågan är bara om jag kommer att sola dessa 10 gånger innan man bygger upp den där brännan - har jag tid med det? Man får prioritera och ta sig tid :)

Idag blir den första av dessa 10 gånger, sedan är det bara att köra på!
_______________

Ang. mitt hår. Jag är nöjd! Men det är som sagt inte så jättestor skillnad, det blev ganska guldigt, men när jag slingar det nästa gång så kommer det troligtvis bli ljusare. Varje gång jag klipper mig så ska alla frissörer hålla på och pilla med mitt hår efteråt. Som igår tillexempel...Hon tog en sån där volume-master (våffeltång) i hårbotten och jäklar vad stort håret blev= skitfult!!! Sedan gjorde hon sånna där "platt-tångs-lockar"...Och så sprayade hon i typ 20 olika saker i håret...Hehe...

Nä nu ska jag åka och sola, ha en bra Låååååååååååångfredag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0