Inlinesen och Balkongen är invigda

Tja! Ska vi börja med igår...

Kl 15 åkte vi hem till Mamma och åt påskmiddag (Jag, Chrille, Emelie, Patric, Hampus, Mamma & Janne) Jättegott!! Sedan blev det att vi stannade där hela kvällen och festade lite, dominika och hennes pojkvän kom också...Och så tog vi bussen hem...

Därför fick vi en anledning att inviga inlinesen idag :D
Så vi åkte upp till Mamma och hämtade bilen...

Sedan har vi hunnit med att städa och handla idag också!

Och nyss åt vi en smarrig påsk-frukost på balkongen med "lök-ägg" och midsommarsill! Sådärja! Nu är balkongen också invigd för iår :)




Påskriset har börjat slå ut :)



Jag i mina slitna jeans på balkongen



Här ser man hur min "nya" hårfärg ser ut i toffs :)



Och här ser ni hur slingorna ser ut fram. Håret blev typ ljusbrunt, slingorna syns inte så tydligt när håret är nytvättat. Men det är slingor i precis hela håret, alltså även under och i nacken och överallt...Så det är jättebra gjort....Dom gjorde med folie.




Kommentarer
Sara

Fint. :D kram

2009-04-11 @ 13:49:30
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
mirjam

man såg lite mer hur frisyren såg ut framifrån! jättefint :)

2009-04-11 @ 21:39:51
URL: http://sunnylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0