Boli Boli!

Kenny Starfighter här! Jag har fallit ner på planeten jorden och övertagit Maddes blogg. Boli boli.!!

HAha!

Vi har precis kommit hem från bio...Kenny starfighter då såklart som ni kanske förstår :p
Mmm kul...Det var väl Vi, Emelie och Patric och massa 10-åringar hahaha!!

Men skit samma. Vi trodde ju inte att det var ett barnprogram när vi bokade bion....Hahah...Men men...!!

Idag har jag slingat mig och klippt mig. Jag blir väl alltid lite chockad i början, men vänjer mig väl snart. Det är ju inte så stor skillnad. Här ser ni en bild på hur färgen ser ut bak, men det är lite ljusare i verkligheten:





Kommentarer
mirjam

vad fint!! :)

2009-04-10 @ 12:19:02
URL: http://sunnylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0